Klageansvarlig
Vi bestræber os altid på at gøre vores arbejde så godt og rigtigt som muligt - men vi er kun mennesker og kan derfor ikke helt undgå, at der en gang imellem sker uhensigtsmæssigheder og fejl. Mener du, det er sket for dig, er det vigtigt, at du henvender dig til din rådgiver eller direktøren, så vi kan få rettet op på tingene.
Er du alligevel ikke tilfreds og ønsker at klage over Rønde Sparekasses behandling eller resultatet af din henvendelse, kan du kontakte den klageansvarlige. Du kan bede din rådgiver om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.
Rønde Sparekasses klageansvarlige er administrationschef Helle Gudumlund, som du kan kontakte på følgende adresse
Helle Gudumlund
Rønde Sparekasse
Hovedgaden 33
8410 Rønde
Tlf. 87 58 13 34
E-mail: hgu@roendespar.dk
Du kan også vælge at indbringe din klage for
Det Finansielle Ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
Tlf. 35 43 63 33
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse post@roendespar.dk.